miércoles, 6 de abril de 2016

Presentació

Hola! Sóc Patricia Juan, visc a l'Eliana i tinc 20 anys.

Amb la meua familia i els meus amics parle en castellà.

D'aquest curs espere aprendre noves tècniques para en un futur aplicar-les amb alumnes i d'aquesta manera tindre més coneixements.

 Les meues aficions són anar de compres, viatjar, pasar temps amb les meues amigues, els esports i la musica.

M'agraden sèries com Dexter, Keeping up with the Kardashian i Scandal.

També m'agraden llegir sobre tot a l'estiu que es quan més temps lliure tinc, però tots els dies també m'agrada llegir el diari, tant de tot tipus de noticies com diaris especializats en esports.

Vaig llegir Quines bèsties! d'Antoni Albalat i vaig fer un trailer:








Formació Literària

_______________________________________________________________________________________________



Qüestionari sobre hàbits de lectura i escriptura

_______________________________________________________________________________________________



Contesta el qüestionari següent al teu blog.

_______________________________________________________________________________________________



  1. Acostumes a llegir premsa periòdica? Amb quina freqüència? Quins diaris o revistes, en quin suport i per què?

Si, tots el dies si puc. Llig diaris com Les províncies, El mundo, Marca, As en suport de paper



  1. Amb quina freqüència acostumes a llegir llibres? Quin és el darrer llibre que has llegit?

Tant com puc i tinc temps de fer-ho. El médico de Noah Gordon



  1. Quin gènere (o gèneres) literari t’interessa més: narrativa en general, narrativa de gènere (v.g. ciència-ficció, aventures, terror...), poesia, teatre, assaig, història, divulgació científica...? Per què?

Narrativa en general.



  1. Quina és la lectura (o lectures) de la qual guardes millor record? Per què?

Quan vaig llegir la trilogia Millennium de Stieg Larsson per que vaig llegir-me els tres llibres en molt poc de temps, en una setmana i el vaig fer a estiu a Menorca.



  1. Quin és el teu autor preferit (o preferits)? Per què?

No tinc autor preferit, pense que m’agrada la lectura en general i no un autor en particular.



  1. Quin tipus d’escrits redactes amb major freqüència: cartes, articles, notes de lectura...?

No faig escrits amb freqüència, a soles quan redacte missatges per als meus amics i algun correu de la universitat així com els exàmens.





  1. A quin tipus de lector van preferentment dirigits els teus escrits?

O als meus amics o a professors de la universitat.





  1. Realitzes esborranys, esquemes o plans de text, abans de redactar un escrit? Descriu, de la manera més detallada possible, quin és el procés de redacció que segueixes.

Normalment el faig mentalment i no el faig a paper.



  1. Durant el procés de redacció, consultes diccionaris, llibres de gramàtica, manuals o qualsevol altre tipus de verificadors gramaticals? En cas afirmatiu, quins?

Si faig redaccions en Valencià i no conec alguna paraula tinc un diccionari a casa on puc consultar.



  1. Quan ja els tens redactats, revises els teus escrits? En cas afirmatiu, de quina manera?

Si, acostume a rellegir el que ja tinc escrit.



11. Afegeix qualsevol tipus d’informació relativa als teus hàbits de lectura i escriptura que consideres oportuna i no hages comentat en les respostes anteriors.



1 comentario:

  1. Hola, has de fer públic el vídeo perquè es puga visualitzar, encara que pots tenir-lo ocult

    ResponderEliminar