jueves, 28 de abril de 2016

RESSENYA LLIBRE DE MERAVELLES




ARBRES DE POLS 





El moment que més m'agradat:

El que més m'ha agradat d'aquest poema crec que ha sigut la temàtica, ja que parla de València i com a valenciana que sóc m'agrada molt la meva ciutat i sobretot el centre històric



Els fets que us haja fet recordar:


Aquest poema em recorda a les passejades amb la meua iaia per València, recorrent el centre i passant com nomena en el poema per Sant Agustí, el carrer -el passadís- de Sant Pau il 'institut  Lluís Vives





-La relació amb altres obres que conegueu:


Aquest poema pot recordar-nos a qualsevol obra on es faça una descripció d'un lloc de manera semblant a la que Estellés realitza utilitzant les característiques que utilitza per descriure amb adjectius dins el camp semàntic de la misèria (polsosa, trists, vell, pixat, pobletana, bruts)




-Els comentaris o preguntes dels companys:

Qui és l'autor?

 Vicent Andrés Estellés

Per què has triat aquesta obra? 

He triat aquesta obra ja que crec que és una de les més "famoses" d'Estellés i que més s'ha utilitzat tant en l'àmbit de l'educació com per homenatjar aquest autor. Considere que és una obra senzilla a l'abast de qualsevol lector que vulga llegir a Estellés i conèixer part de les seues obres, seria una bona manera de començar a conèixer a aquest autor


No hay comentarios:

Publicar un comentario